#12 Halloween

Cześć wszystkim! Notki długo nie było, nie miałam za bardzo o czym pisać, ale teraz nadeszła idealna okazja do jej zrobienia. Dziś uczestniczyłam (jak co roku) w halloweenowym łażeniu po mieście. Perukę pożyczyłam, "makijaż" zrobił kolega, a superowi ludzie sprawili, że ten dzień będę dobrze wspominać! :)
Co tu dużo mówić? Zapraszam do zdjęć!










A wy jak spędziliście halloween? :)


"Boys and girls of every age
                                        Wouldn't you like to see something strange?
                                                 Come with us and you will see
                                                  This, our town of Halloween"

Share this:

CONVERSATION

31 komentarze:

  1. Świetne przebranie :D

    http://czekolaadowanuutii.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię tego świeta :(
    przebrania całkiem fajne :)
    http://westeris.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna peruka ; D

    bajeerancko.blogspot.com - Każda obserwacja to wielka motywacja ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja siostra latem miała ombre w niemal identycznym kolorze. Mnie nijak by nie pasował, ale przy jej urodzie prezentował się całkiem nieźle :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny makijaż! :)
    Niebieskie włosy ;o

    Zapraszam do poczytania:
    http://psiowaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie mogłabyś zrobić taki słodki makijaż coś a'la sweet lolita i z maczetą chodziła po mieście ;)
    MORDERCZA LOLITKA :3
    http://justebreathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobre przebranie ;)

    http://about1moment.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezłe przebranie i makijaż :D hehe
    __________________________
    http://magiclovv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Eksta wykombinowałaś przebranie ;)
    http://littlemoodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję bardzo za miły komentarz :3

    Świetnie wyglądałaś na Halloween ; )

    www.my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. wooow ;D

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale mega zdjęcia.*-*
    Jak za rok znów mam siedzieć w domu, to wyciągnij mnie za włosy oki. :///

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, zabiorę cię do moich znajomków i zrobimy przebranie ;//
      A tak serio, jak będzie znowu organizowane (a pewnie będzie) to zapraszam :>

      Usuń
  13. Choć nie przepadam za Halloween to peruka i makijaż wymiata! Istna demolka ! :D

    Zapraszam: http://chance-to-new-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałaś rewelacyjne przebranie! :)
    xoxo, C.
    sassycarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne przebranie :p
    http://everythingandcooking.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Przestraszylam sie Was, hahaha :D. Fajne zdjecia :). Tanczylam do tej piosenki na x-boksie u kuzynki :D.
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja lubie Halloween ale nie obchodzilam go w tym roku
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna peruka!
    zastanawiam się nad pofarbowaniem włosów na taki kolor. :)
    pozdrawiam,
    another-pony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie chcę pofarbować się na taki kolor :)
      Dziękuję i również pozdrawiam! :)

      Usuń
  19. świetny kolor tej peruki ^^ ja niestety nie obchodziłam. acz nastrój był straszny: chemia, historia, sprawdzian z nich... xD
    http://opowiastki--prawdziwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe przebranie ;)
    Ja nie obchodziłam Halloween, z resztą jak co roku :)

    http://duchaa99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny strój:D
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow , zajebiście <33

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super przebranie. Ja w halloween byłam z koleżanką robić zdjęcia :D

    Zapraszam --> http://moje-sprawy-codzienne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie wyglądasz w niebieskiej peruce ;) Ja w tym roku byłam wampirem na Halloween. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  25. ładnie wyglądałaś; podoba mi się nastrój tego bloga, punks not dead :')
    cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. jeju, creepy!
    ale bloga czyta się z nieukrywaną przyjemnością ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje, dają mi świetną motywacje :)