września 11, 2014

#10 Pierwsze dni szkoły + Ciemna strona internetów, czyli co można ciekawego odkopać?

Cześć! Już na początku was uprzedzam, że więcej nie robię długich notek, bo ich nawet nie czytacie. Dziękuję za uwagę.



Jak tam pierwsze dni szkoły? U mnie nawet w porządku, wpadły jakieś dobre oceny, więc jest gut. Zbliża się jesień, a co za tym idzie mnóstwo chorób, ja już zachorowałam i siedzę zakatarzona. Notka miała być  w poniedziałek/wtorek, ale nie miałam siły nawet na to. :/
Mamy teraz fajną babkę z matmy, chyba przez nią polubiłam matematykę, haha :D
Jest wymagająca, ale za to wszystko tłumaczy zrozumiale i spokojnie i cisza na lekcji nawet jest, a myślałam, że  w naszej klasie takie coś jest niemożliwe:))
A wy? Jak radzicie sobie w szkole? Oceny już jakieś wpadły?




Przechodząc do drugiej części tematu... zapewne każdy z was był po tej "ciemnej" stronie internetów i nieraz tam zabłądził. To akurat chyba moja ulubiona część internetów. Dziwne obrazki, filmiki, czarny humor, (nie)śmieszne żarty, suchary.
Dziś chcę wam przedstawić obrazki/filmiki/żarty, które udało mi się ostatnio wyłapać po tej drugiej stronie. Ps. Za uszkodzenie na umyśle nie odpowiadam! :))

1. How to basic...
Okej. Tytuł niby prosty, ale po obejrzeniu pierwszych sekund można pomyśleć, że gość który to robi jest po prostu... nienormalny. Wszędzie jajka (gość chyba ma do nich uraz, serio. W każdym odcinku są JAJKA), moczenie nóg w klozecie, skręcanie jointa z sałatki, rozwalanie sprzętów. Chyba musi być ostro bogaty. Zresztą... zapraszam do oglądania:






2. Poradnik Uśmiechu
Pewnie większość z was o tym słyszała. Schizowe scenki, Agatka, która już dawno, kochaj Gosię boś nie prosię, jabłko składa się z nadjabłcza, krainy grzybów i papieru. Brzmi bez sensu? Tak to jest właśnie poradnik uśmiechu! Ten kto to tworzył musiał się nabrać dobrego LSD (dżizas daj kontakt do dilera pliz). 
Ale zaraz... wiecie że to ma drugie dno? Poradnik nawiązuje do bomb nuklearnych i tego typu tematów. Polscy youtuberzy zajmują się demaskowanie krainy grzybów i całkiem nieźle im idzie. Sam Poradnik Uśmiechu jest robiony na conajmniej 80 lata, mimo iż youtuberzy przypuszczają że są robione w naszych czasach. Zresztą co tu dużo mówić.
Ps. Dziś nowy odcinek Poradnika!



3. Dziwne/śmieszne/głupie obrazki







Mam jeszcze więęęcej obrazków, no ale, nie bez przesady.

No i na koniec suchary, hehe.


-Słodzi pan?
Nie, z Warszawy.

Co robi Jezus na rondzie ?Nawraca


Dlaczego pedofil lubi kurtki?
Bo są nieletnie.

Idzie facet przez las i widzi wieloryba. Facet się na niego patrzy i "wielorybie, a czy ty nie powinieneś być w morzu?" A wieloryb na to "tak." (SUCHO XDDD)

Wiecej sucharów na razie nie mogę przypomnieć, no ale i  tak notka wyszła za długa...
Do zobaczyska!


5 komentarzy:

  1. Kocham te obrazki. XD
    Zdrowiej już!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. 'ja jeszcze nigdy nie umarłem' <3 hahahahhah

    http://whinicte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śmieszne obrazki :) Powrotu do zdrowia życzę ;)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. How to basic ... haha odkryłam go niecały rok temu i gość serio ma coś z głową :) Bo nie rozumiem jak można rozwalić laptopa czy iphona, choć kasy z YT mu pewno nie brakuję :) Ogólnie miał fajny pomysł na kanał, żeby "nabierać" ludzi :D Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje, dają mi świetną motywacje :)

Copyright © 2016 Dramat współczesny. , Blogger